Despre clinica DR.VLADAU SUDIO
DR. VLADAU se regaseste pe piata prin 2 denumiri comerciale: dr. Vladau Studio si dr. Vladau Kids cele doua remarcandu-se ca branduri cu notorietate regionala, ce definesc clinici stomatologice, angajate in satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale pacientiilor adulti si copii prin servicii de inalta calitate.
De peste 20 de ani numele dr.Vladau este echivalent cu profesionalismul. Pacientii, in special, din zona metropolitana a Brasovului cunosc acest nume pentru ca ei sau persoane apropiate lor au trecut pragul cliniciilor Dr. Vladau si au beneficiat de servicii de calitate, de aparatura moderna, de personal medical competent si atent la nevoile pacientilor.
Impreuna, medic si pacient, am construit din aproape in aproape un loc unde sa te simti in siguranta, un loc in care problemele stomatologice sa isi gaseasca raspunsul ideal. Mii de pacienti ne-au incredintat sperantele lor si am cautat sa nu dezamagim pe nimeni.
Compania intelege sa fructifice toate oportunitatile ce se ivesc pentru satisfacerea, in cat mai mare masura, a pacientilor ei, pentru imbunatatirea situatiei medicale in zonele pe care le serveste. In acest sens firma va intreprinde actiuni adecvate pentru a se achita la un nivel superior de responsabilitatile sale, astfel incat sa serveasca cat mai bine interesele pacientilor, salariatilor si actionarilor. O directie primordiala de actiune va fi aceea de perfectionare continua a angajatilor, dar si a tehnologiei medicale utilizate. Pentru a avea mai mult succes fata de competitorii nostri niciodata nu vom fi multumiti cu o anumita stare de fapt; vom calcula riscurile, vom cauta raspunsuri inovatoare la problemele complexe cu care ne confruntam, aducand solutii mai bune pentru ridicarea nivelului de calitate al serviciilor pe pietele pe care concuram.
Ca principalele avantaje competitive sunt calitatea serviciilor, diversitatea acestora, dar si preturile oferite. Urmarea cu consecventa a strategiei stabilite pentru realizarea obiectivelor corespunzatoare acestei misiuni constituie axa centrala a activitatii firmei, pentru care managementul firmei va actiona eficace, potrivit intereselor majore ale companiei.
VALORI: Modernitate, Confort, Pasiune, Tehnologie, Talent, Stiinta.